אנשים

batel-500x500

שרה סומך

מנהלת אדמיניסטרטיבית

B.A למדעי ההתנהגות בהתמחות פסיכולוגיה – המכללה האקדמית נתניה

כיום, במהלך לימודי תואר שני למנהל עסקים  – התמחות ייעוץ ארגוני – המרכז האקדמי רופין.

משנת 2012,  עובדת ביחידה להתפתחות הילד בקופת חולים מאוחדת.

"שמחה מאוד לקחת חלק ביוזמה המבורכת ובתהליך המתפתח של כתות רוקדות. עולם הילדים תמיד היה חלק ממני. אני מאמינה גדולה בחינוך, ולצפות בכל השינויים שחלים בילדים :בביטחון העצמי, בערכים ובדרך ארץ שלהם הילדים, , זה גורם לי לתחושת סיפוק אדירה." 

ADI-400px

עדי פוקס

מפקחת ומנהלת אמנותית

המורה הראשונה בישראל ל"תורת דוליין"

המורה האמנותית (TA ) הראשונה של כיתות רוקדות ישראל. הוכשרה בניו יורק לתכנית ביולי 2011. ביולי 2015 הוכשרה עדי בשנית בניו יורק והפכה למורה אמנותית בכירה ומפקחת על המורים האמנותיים בכיתות רוקדות (GNSTA).

מטפלת בתנועה ומחול, בוגרת המכללה לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים.

בעלת תואר ראשון B.DANCE ותעודת הוראה במחול, מטעם האקדמיה הגבוהה למוסיקה ומחול בירושלים.

מטפלת בתנועה בילדים ונוער עם קשיים רגשיים וחברתיים, במשרד החינוך.

כוריאוגרפית ומורה למחול מודרני וג'אז, במגמת מחול ובתי ספר למחול.

"מחוברת מאוד לתכנית כיתות רוקדות וגאה להיות חלק מתנופת ההתפתחות של התכנית בארץ. נהנית ללמד בבתי הספר, לחוות תהליך חינוכי עם הכיתה והמחנכת, לראות לנגד עיניי את השינוי החיובי בהתנהגות התלמידים, וללוות אותם בהפנמת התכנים הערכיים והחברתיים."

miris-500x500

מירי שחף לוי

מנכ"ל

M.A. מאוניברסיטת THAMS VALLEY UNIVERSITY, לונדון בחינוך וחברה

B.A. מאוניברסיטת NORTHUNBRIS NEWCASTLE, ניו קאסל אנגליה בחינוך

סמינר הקיבוצים, תעודת הוראה לגיל הרך

מייסדת וזכיינית של כתות רוקדות ישראל משנת 2011 .

מנהלת האקדמיה של פרס התיאטרון הישראלי, ניהלה את התרבות והטיולים של המכביות 2005, 2009. הקימה וניהלה את איגוד מנהלי תרבות בשלטון המקומי ובמועצות האזוריות. ייסדה את לשכת אירועים בשלטון המקומי לפיקוח על מחירי האמנים. התחילה דרכה כמנהלת היכל התרבות נתניה. כתבה תכניות אב לתרבות לרמת השרון ורחובות וכן את חזון תרבות לצה"ל ולעיר חיפה. עסקה בהערכת תכניות תרבות. חברה בארגונים בינלאומיים לתרבות.

"כשהתכנית כיתות רוקדות בי נגעה – משהו לי קרה…כפי שאומר פייר דוליין: כשאתה נוגע באחר- משהו קורה…. הוא אינו זר יותר…"

avital-500x500

אביטל בר צורי

מורה אמנותית

נשואה ליאיר ואימא לנעם (8 חו') ושקד (3 שנים). מתגוררת בקיבוץ חנתון שבצפון.

מטפלת בתנועה (MA באוניברסיטת חיפה) ומצטיינת החוג לפסיכולוגיה והיסטוריה של עם ישראל ( BA באוניברסיטה העברית). בוגרת התכנית התלת שנתית ללימודי קונטקט אימפרוביזציה בירושלים, מורה לפילאטיס ולומדת כעת בתכנית ההכשרה ללימודי אבחון תנועה על פי "לאבאן וברטנייף" במכללה האקדמית בווינגייט ובית הספר LIMS בניו יורק. בנובמבר 2013 הוכשרה Cבניו יורק כמורה אמנותית בתכנית של " כתות רוקדות".

מטפלת במסגרות שונות ועובדת עם ילדים, מבוגרים, מכורים ונכי צה"ל. מלמדת תנועה וקונטקט אימפרוביזציה במסגרות שונות ועובדת כמורה אמנותית בתכנית :"כתות רוקדות" .

"אני מאמינה בכוחה של התנועה לחבר ולרפא כמו גם להעצים ולהצמיח. נדהמת כיצד " כתות רוקדות" מאפשרת לילדים להתחבר בצורה אמיתית ולנהל דיאלוג תנועתי השונה ממה שהם מכירים. "

dima300

דימה בולט

מורה אמנותי

דימה עלה לארץ בשנת 1998 מקישינב, בירת מולדובה. מגיל קטן עסק בענפי ספורט שונים ובחר בסייף כי ספורט תחרותי. כחבר נבחרת מולדובה היגיע דימה להישגים מרשמים באליפויות אירופה, עולם ותחרויות בינלאומיות שונות. כתלמיד בכיתה י"א זכה דימה באולימפיאדה ארצית בחינוך גופני.

בגיל 17 החליט לעלות לארץ לבד ובמשך 10 שנים היה חי בישראל ללא משפחתו.

בשנת 2000 התגייס כחייל בודד לחטיבת גולני ושירת במשך 5 שנים כלוחם. במהלך שירותו נבחר דימה כחייל מצטיין, מצטיין קורס קצינים, מפקד מחלקה מצטיינת בגולני. ב2003 היה אלוף צה"ל בכושר קרבי ושנה אחרי זה בדרגת סגן נבחר כמצטיין רמטכ"ל. לאחר תפקיד מפקד פלוגה החליט להשתחרר. במסגרת מילואים פיקד דימה בולט על חייליו במלחמת לבנון השנייה. כיום משמש כפרשן צבאי בערוץ 9 לדוברי רוסית.

 בניהול ספורט ב"וינגייט".B.A

באותם שנים עשה קורס מאמני אתלטיקה, מדריך ספינינג, חדר כושר ותעודת הוראה.

 מדעי ההתנהגות /חינוך גופני וספורט ב "וינגייט".M.P.E

בשנת 2000 היה מורה לתרבות הגוף ומחנך בבית הספר למנהיגות ותרבות "חברותא". בשנה הראשון כמורה זכה
בתחרות ארצית למתמחים בהוראה לאחר שכתב סיפורו האישי בו מספר על חוויותו כמורה המתחיל.

בגיל 26 נדבק ל"חיידק" הריקודים הסלונים והלטיניים … חמש שנים הדריך בבית הספר הבינלאומי לריקוד ארתור מארי , השתתף בתחרויות בינלאומיות ויחד עם תלמידיו זכה במקומות הראשונים.

במסגרת פרויקט "אחרי" הוא לקח חלק פעיל מאוד בהכנת נוער מנתניה לשירותם הצבאי ביחידות לוחמות והתנדב בפרויקט צ.ב.ע. (צעירים בונים עתיד).

ב2009 כשותף לפרויקט, מייסד תנועה "הישג ציוני". "הישג ציוני" הינה תנועה להתיישבות קהילתית של חיילים בודדים לשעבר.

מתוך תחושת שייכות ואחריות לעתיד החברה הישראלית, בשנת 2010 החליט דימה יחד עם חבריו לעשייה  לייסד עמותת נוספת- "אח גדול". עמותה שנותנת מערך תמיכה כלל ארצי המאפשר לחייל הבודד לקבל הדרכה וכלים להתמודדות עם סיטואציות שוטפות על ידי חיילים בודדים משוחררים. כיום הוא משמש כמייסד וחבר בוועד דירקטוריון.

ביולי 2014 הוכשר דימה בניו יורק להיות מורה אמנותי בתכנית   " כתות רוקדות".

einav-500x500

עינב אפק

מורה אמנותית

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות (BA מהמכללה האקדמית תל אביב יפו),
בוגרת בהצטיינות של החוג לטיפול בהבעה ויצירה, התמחות בתנועה (MA מאוניברסיטת חיפה). כיום סטודנטית לתואר שלישי (דוקטורט) באוניברסיטת חיפה.

בשנים האחרונות עובדת כמטפלת בתנועה במסגרות שונות עם ילדים על הרצף האוטיסיטי, מתבגרים, וניצולי שואה. כיום מנחה קבוצת אימהות לילדים על הרצף האוטיסטי מטעם ״בית לורן״. בנובמבר 2014 הוכשרה בניו יורק כמורה אומנותית ל " כתות רוקדות".

בוגרת הסדנא להכשרת רקדנים של ״להקת המחול הקיבוצית״ בקיבוץ געתון וסדנת רפרטואר ויצירה של הכוריאוגרפית יסמין גודר. כיום רוקדת בעיקר ״גאגא״ – שפת התנועה של אוהד נהרין ולינדי הופ (ריקוד זוגות).

״באמצעות תנועה, קצב, קשר עין, ושפת הגוף נגלה אחד בשניה חלקים שלא הכרנו, נצא למסע מסתורי ונחמד, בידיים שלובות, ועם שיר בלב. נחצה גשרים, נהרות, נתקרב ונתרחק. אני מאמינה בפוטנציאל הטמון בגוף האנושי הנע להיות חלק משמעותי בתהליכי שינוי מעצימים בכל אחד ואחת מאיתנו."

avichay

אביחי ימין

מורה אמנותי

רקד 8 שנים בלהקות הפולקלור מודרני של בארי אבידן , עימן יצא לסבבי הופעות ברחבי העולם. 

למד כוריאוגרפיה הדרכת ריקודי עם והדרכת מחול לגיל הרך.

בשירותו הצבאי היה כוריאוגרף של להקת חימוש מרכז.

מאז ומעולם התחבר לסגנון הלטיני, ומעל 15 שנים הוא מלמד סלסה בבתי ספר רבים לריקודים לטינייים.

הקים בית ספר  למחול ,לסגנונות המחול השונים בשם –MA'S

בנובמבר 2014 הוכשר בניו יורק להיות מורה אמנותי לתכנית כתות רוקדות.

" אני שלם עם בחירתי במחול כדרך חיים. המחול הוא אמצעי נפלא להתבטא , לתקשר , להתפתח ולצמוח.

" ריקוד הוא השפה הסודית של הנפש"-מרתה גרהם."

omryshushan-500x500

עמרי ששון

מורה אמנותי


בעל תואר ראשון B.E.D מטעם מכללת סמינר הקיבוצים בהתמחות של הוראת תנועה ותיאטרון.
מורה לשילוב אמנויות בבתי ספר.
רכז חינוך ומדריך בעמותת "איגי"
בעל תעודה בשיווק ופרסום מטעם "הצבפר".  נבחר לחייל מצטיין בחטיבת הנח"ל
פרויקט הגמר בלימודי התואר עלה במסגרת פסטיבל בינלאומי למחול בפולין.
הופיע ולמד בפרויקטים עם מיטב היוצרים בארץ uצבר ניסיון רב כפרפורמר, יוצר, ניהול והפקת מופעים במכללת סמינר הקיבוצים, סוזן דלל, מחסן 2

בנובמבר 2015 הוכשר עמרי בניו יורק להיות מורה אמנותי של כיתות רוקדות.

"כאנשי חינוך, יש לנו מחויבות לשפוך אור על כל ילדה וילד.
לגרום להם לראות את הייחוד והעוצמה שבהם,
לאפשר חיפוש, חקירה, לעודד סקרנות ויצירה,
להאמין בדרך שלהם ולצעוד יחדיו בשבילים"

עמרי שושן

nitzan

ניצן נאור

מורה אמנותית

בעלת תואר ראשון B.Ed במסלול תיאטרון מחול מסמינר הקיבוצים.

בעלת תואר שני M.A  במסלול טיפול בתנועה מאוניברסיטת חיפה.

בשנים האחרונות עובדת כמטפלת בתנועה במסגרות שונות. בין היתר עם ילדים על הרצף האוטיסטי וילדים בסיכון.

בנובמבר 2015 הוכשרה ניצן בניו יורק כמורה אמנותית בתכנית כיתות רוקדות.

"מאז ומתמיד רקדתי. הריקוד עבורי הוא אהבה ממבט ראשון. עם השנים העמיקה הבנתי אודות השפעתה של התנועה והריקוד על הנפש. אני מאמינה כי התכנית כיתות רוקדות הינה ההוכחה לכוחה של התנועה לחולל שינוי ביחיד ובחברה. כל זאת ללא מילים אלא מתוך חוויה אישית-גופנית של התלמיד את עצמתה של תנועה אלגנטית ומכבדת תוך שיתוף פעולה ועבודת צוות". 

avia-500x500

אביה מנדלסון

מורה אמנותית

בעלת B.E.D במסלול תיאטרון מחול והוראה במכללת סמינר הקיבוצים.

מורה לתיאטרון מחול,פרפורמנס ואומנויות הבמה בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים.

רוקדת את סגנונות המחול הקלאסי והמודרני מגיל 6, ומשחקת מגיל 10.

השתתפה במספר רב של הפקות ופרויקטים בתחום המחול והתיאטרון בין היתר במרכז "סוזן דלל" ו"מחסן 2".

עשתה שנת שירות בתנועת "תרבות" בעיר דימונה ופעלה עם הקהילה באמצעות תיאטרון ומחול.

שירתה כלוחמת בגדוד ה"קרקל".

בנובמבר 2015 הוכשרה אביה בניו יורק להיות מורה אמנותית של כיתות רוקדות.

" מאז ומתמיד אהבתי לרקוד ולשחק, להיות פרפורמרית ולסחוף את הסובבים אותי לעולם המופלא של שפות המחול והתיאטרון שנתנו לי יכולת לבטא את עצמי ותרמו רבות לביטחון העצמי שלי.   מודה על ההזדמנות האדירה שניתנת לי לחשוף ילדים ובני נוער לעולם הזה, ומאמינה שאותו עולם יעשיר אותם ויאפשר להם חוויה שונה, מפתחת ומעצימה. בתקווה שיגדלו לתת לעולם מיכולותיהם"

granot

ענבל גרנות

מורה אמנותית

מילדות ועד בגרות רקדה בלהקות המחול הייצוגיות של נתניה "חבצלות" שהיו  בית עבורה.

בוגרת תואר ראשון ותעודת הוראה, המשיכה את דרכה המקצועית באקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים,
רקדנית באנסמבל האקדמיה , והמסלול לכוראוגרפיה.

יצרה ורקדה בפרויקטים עצמאיים בתחום המחול.
בשנת 2011 הקימה בצפון  הארץ קבוצת מחול גלילית של רקדניות יוצרות , אשר פועלת  ומופיעה עד היום.

במשך שנים עוסקת בהוראת מחול  מהגיל הרך ועד בוגרים במקצועות  הבלט הקלאסי  והמודרני במרכזים שונים במרכז ובצפון , ניהלה את בית הספר למחול ראש פינה .

ב- 2014 הפכה לאם צעירה , וכיום  מלמדת שיעורי מחול מודרני עכשווי לבוגרים, בנובמבר 2015 , הוכשרה בניו יורק להיות מורה אמנותית לתכנית כיתות רוקדות.

"המחול והריקוד הם השפה שלי לתקשר, להביע, לדבר ולנוע בעולם. אני מאמינה שהדרך בה  אנו מתעצבים  כאנשים בוגרים בחברה זה בזכות מה שספגנו ולמדנו בילדות. אין לי ספק שהריקוד  והערכים של אחריות, התמדה, יציבה ,
גמישות , תקשורת בינאישית, משמעת ואימון מביאים לאיזון הגוף הגשמי והרוחני  ומעצבים אותנו לאנשים בוגרים טובים יותר לסביבתנו.."

tal-marli

טל פלד מרלי

מורה אמנותית

מטפלת בתנועה בעלת תואר שני בתרפיה בתנועה, כוריאוגרפית ,רקדנית ומדריכה מקצועית ואומנותית בלהקות המחול הייצוגיות של משגב וכן מורה לתנועה לגיל הרך.
בעלת תואר ראשון להוראת מחול בסמינר הקיבוצים ובוגרת המסלול להנחיית קבוצות באורנים.

בעלת ניסיון רב שנים עם ילדים ונוער בתחום התנועה והבמה. וכן בעבודה טיפולית תנועתית המשלבת ילדים בעלי צרכים מיוחדים בתוך החינוך הפורמלי.

בנובמבר 2016 הוכשרה בניו יורק כמורה אומנותית בכיתות רוקדות.

"כל הדברים היפים באמת, מתגלים בזמנם האיטי הבלתי מתחשב, האוהב, הפועם בקצבו של הלב"

Photo-27-01-2017-14-24-11-500x500

גלי קסן

מורה אמנותית

מטפלת בתנועה (MA בהצטיינות מהחוג לטיפול בהבעה ויצירה באוניברסיטת חיפה)
בעבר, יועצת חינוכית בביה"ס יסודיים בבאר שבע ובגוש משגב.
בעלת תעודת הוראה בחינוך המיוחד, מורה לפילאטיס ולזומבה.

בשנים האחרונות מטפלת בתנועה במסגרות שונות, במשרד החינוך- בהתמחות עם ילדים החווים שיתוק מוחין ואוטיזם ובעמותה לילדים בסיכון. בנובמבר 2016 הוכשרה בניו יורק כמורה אומנותית בכיתות רוקדות. נשואה למתן ואמא לליהי (12), בן (10) ושני (6). כיום חוזרת משליחות בארה"ב לשכניה שבגוש משגב.

התוכנית "כיתות רוקדות" מגלמת בתוכה את החיבור הקסום בין הגוף לנפש ומרגשת אותי ללא הרף. היא מהווה גשר המאפשר לילדים לחוות על עצמם את הקשר המופלא הזה בין הנפש לגוף ובין האחד לשני… מתרגשת לקחת חלק בפרויקט רגשי וייחודי זה בתוך ביה"ס בארץ.

bat-el

בת אל תורתי סקורניק

מורה אמנותית

בוגרת האקדמיה למחול ולמוסיקה בירושלים, בעלת תואר BA dance ותעודת הוראה לבלט קלאסי ולמחול מודרני ממשרד החינוך. זוכת מלגה ע"ש פיליפ גרין למצטיינים בהוראת אומנויות. בוגרת האקדמיה לבלט בזלצבורג, אוסטריה ומסלול להכשרת רקדנים מקצועיים בארץ.
מלמדת כ 8 שנים בלט קלאסי בבתי ספר מובילים בתחום המחול בארץ.
הוכשרה בניו יורק כמורה אמנותית בכיתות רוקדות.

אני מאמינה כי יש בעולם התנועה והריקוד בכלל ובתכנית כיתות רוקדות בפרט את היכולת לשנות, להשפיע, להכיל ולהוביל את הילדים לעולם ערכים, נימוסים ותרבות. "יש לי את הזכות לראות את הניצוץ בעיניי הילדים הרוקדים ויותר מכך את הזכות לגלות לילדים עולם מהנה ומיוחד שאין שני לו"